Tiiisdag

Den här veckan flyttades Vapiano-torsdagen fram till idag pga att vi bokat in en bio, Svinalängorna. En otroligt gripande berättelse så det var inte utan en stor klump både i magen å i halsen som vi lämnade biosalongen! En tanke slog mig också angående mina funderingar om framtida jobb. Jag har ju länge velat arbeta med utsatta barn.. efter ikväll så börjar jag undra om jag verkligen klarar det.. Jag vill ju verkligen, men man kommer ju bli helt nedbruten av allt man får se.. Börjar med att skriva c-uppsatsen iaf om hur fattigdom påverkar barns fysiska och psykiska hälsa.. Håller tummarna för att det går bra för just nu fattar jag ingenting!

För att hålla modet uppe gjorde jag idag ett besök på supersöta Cupcake Sthlm.. eh mums!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0