lunchblogg

Nu sitter jag åter på KI och direktbloggar från skolan.. första dagen på sista skolterminen! men förvirringen är total som vanligt vid kursstart här.. Saknar SU.. Men skoj att klassen är återförenad igen, vissa roligare än andra! Har fått en dålig känsla över att redan ligga efter efter 5 timmar i skolan.. två kvar.. Försöker fortfarande återhämta mig efter morgonens chock: "jaha så kan ni ställa er upp och presentera er själva och vad ni ska skriva er c-uppsats om" eh what? Lyckades få fram nånting iallafall.. Jag längtar efter semester!

Kommentarer
Postat av: Malle

Det är tur att vi är fler som känner oss förvirrade. Jag var nervös innan jag kom hit men känner mig lugn över att inte vara den enda.

2011-01-17 @ 12:43:05
Postat av: Ylva

Då får jag väl också försöka känna mig lugn.. fungerar inte, såvida jag inte likgiltig å det är svårt att göra inför c-uppsatsen! Men vi får peppa varandra!

2011-01-17 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0