Men vad händerrrrrr?

Hann ta ungefär 20 steg på jobbet innan jag kände en ilande känsla av att min rygg höll på att gå av! Jahapp nu går man omkring som en gammal tant med ryggskott.. dock tror jag inte att det är riktigt så illa, men ont gör det. Har fått tips om att det kan hjälpa att stretcha baksida av lår och rumpa samt att ligga på golvet på rygg och utöva märkliga rörelser, men det fungerara (om det nu fungerar) bara precis för stunden. Hoppas på att ryggen är återställd imorgon när jag vaknar!

16 1/2 timmes jobbhelg har inte direkt haft en kurerande effekt och imorgon är det åter dags att sätta tänderna i några smaskiga statistikuppgifter i spss. Har jag sagt att jag är less?! Men om en månad så kommer min skatt! Alltså min alldeles egna iphone, fantastiskt! Då kan jag börja lägga upp bilder igen.. dumma dumma gamla mobil att gå sönder! Mobilen jag har nu som är ännu äldre har inte ens någon datasladd så det är därför det är klent med bilder, jag orkar ju inte gå omkring och släpa på min digitalkamera.. Ska försöka lösa det på nåt annat sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0