Just i denna stund förlorar jag min bloggoskuld..

....det blev inte riktigt som jag föreställt mig. Här sitter jag mitt i natten och har precis avslutat en shoppingrunda på bubbleroom.. Imorgon bitti ska jag åka iväg till SP och gräva ner mig i litteratur om Vygotskij och hans teorier. Lika plötsligt som mitt shoppingbegär kom, lika plötsligt bestämde jag mig för att skaffa en blogg en gång för alla. Jag märker nu att klockan hunnit bli 01.55 och som vanligt har mitt dygn alledeles för få timmar! Egentligen är jag jättetrött efter en hel plugg dag och en kväll på jobbet, men jag vill ju hinna med så mycket mer. Känns det igen?
Nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och forsla mig till sängen!
Summan av dagen: Det har vart en lång dag. Jag är nöjd med vad jag åstadkommit idag.
K&P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0