Vad ska jag göra för att sluta frysa?

Jag fryser från det att jag går upp ur sängen tills det att jag går och lägger mig igen under min två tjocka täcken, trots dubbla täcken så tar det en bra stund innan jag fått upp värmen. Varje dag när jag går iväg så står jag och rotar i garderoben efter någon varm tröja att sätta på mig, men hittar aldrig nån så idag gjorde jag slag i saken och gick ut för att köpa koftor. Hem kom jag med tre stycken, sitter och myser i en nu. Sitta är just det ända jag kan göra knappt det då jag har träningsvärk i heeeela kroppen efter morgonpasset igår. Det kändes väldigt illa när jag knappt kunde sätta mig i bilen. Det gjorde tom. ont när jag skulle trycka ner kopplingen och när jag var tvungen att vrida runt ratten när jag parkerade.. vågar inte ens tänka på hur det kommer kännas imorgon.


Kommentarer
Postat av: åma

ett tips är att köpa koftor med långa ärmar om man fryser ;) hehe

2010-10-29 @ 22:17:55
Postat av: Ylva

haha jag veet, men de andra koftorna var långärmade. En var en stickad polotröja/klänning så i den slipper jag frysa!

2010-10-29 @ 23:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0