Kung för en dag (på studielån)

Idag fick jag ett konstigt ryck och tog tag i mig själv och åkte iväg och tränade, 07.30 började passet.. ibland undrar man ju var man får allt ifrån. Men upp kom jag och kände väl att det kanske var lite väl tidigt för ett "shape-pass". Efteråt unnade jag mig frukost på Wayne´s coffee där jag satt och läste på för dagens seminarium. Jag blev klar med en timme till godo innan jag behövde åka till skolan så jag shoppade loss lite på morgonkvisten. Det blev en blus, ett halsband och ett diadem. Efter seminariet blev jag så vrålhungrig så jag var bara tvungen att äta på en gång, vilket resulterade i en sallad i gamla stan bestående av parmaskinka, kronärtskocka, oliver, pasta och bönor. På kvällen hade jag bestämt middagsdate med en kompis, vi kom överrens om att vi inte kunde tänka oss nåt annat än sushi, och så blev det. Så idag la jag mina husliga intressen åt sidan för att leva lite gott på studielånet.. väl värt! Får väl se vad jag tycker i slutet av månaden, men just idag tyckte jag att jag var värd detta!






Kommentarer
Postat av: Cissi E

Men va duktig du är min lilla Ylvis!! Sån där dag skulle jag också vilja ha snart! Känner mig fortfarande sliten i kroppen efter förkylningen så jag har inte kommit igång med min träning än..ska mjukstarat med en prommis idag tänkte jag.. Men nu måste jag plugga plugga plugga!! Har ju tenta nästa vecka och de känns inte så hett! Puss kraaam

2010-10-27 @ 10:30:53
Postat av: Ylva

Ibland så, men sen orkade jag ju inte så mkt mer den dagen heller.. haha var så trött efter föreläsningen så att jag skippade en tur på stan för att rusa hem och däcka i sängen i en timme. Sen var jag iof pigg och glad igen =)Usch för tentor, sitter med en hemtenta just nu, blir alldeles snurrig i huvudet av allt plugg!

2010-10-30 @ 00:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0