Dessa ex, tur att man inte hunnit dra på sig så många eftersom de alltid ska hitta på något som "stör" mitt humör.

Jag kan inte rå för det men jag kräks lite inombords när det står ... har ett förhållade med ... Jag vet att det inte är logiskt för jag har ju också gått vidare.. några gånger.. men det är ju inte samma sak :P Varför kan inte du leva ensam hela livet, eller iaf på facebook. Jag har ju vetat om detta ända sen i sommras och känt att det vart skönt men just att det står på facebook gör att jag måste kräkas lite lite.. Varför kan jag inte bara känna mig lika glad som jag var innan jag såg det? Hur kan jag få kräkkänslor fast jag är mycket gladare nu och inte alls skulle vilja ha det som förr? Man är väl allt för underlig ibland!

För att inte låta allt för hemsk så säger jag väl: jag är glad för din skull och trycker på "gilla" på din status.

Med detta sagt vill jag ge ett speciellt <3 till nån helt annan än ovannämnda, du har får mig att må bra och ger mig motivation och mening!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag trycker på "gilla" =)

2010-11-18 @ 22:30:21
Postat av: Cissi E

Jag gillar DIG Ylvis!!:D

2010-11-19 @ 14:04:36
Postat av: Ylva

<3

2010-11-20 @ 09:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0