Ikea

Jag har sett fram emot den här dagen i en vecka nu och var rädd att jag inte skulle orka eftersom jag låg helt däckad igår, men inte hindrade det mig från att komma iväg till Ikea inte! Jag började med att kila förbi apoteket och bunkra med strepsils och ipren för att vara safe. Sen begav jag mig på en kall och blåsig färd för att hämta bilen hos mamma och pappa. Halvvägs från tunnelbanan och deras hus höll jag på att ge upp. Jag var helt täckt av snö och mascaran flödade runt mina ögon, men skam den som ger sig. När jag skottat fram bilen och fått upp normal värme igen kändes det dock som en stor seger! Inget skulle få stoppa mig från Ikea med Cissi :)
Trots att vi var där kl 13 idag onsdag, snöstorm å en dag till löning så var det kö på ikea, men ovanligt lite kö. Som tur var så var både jag och Cissi vrålhungriga när vi kom dit så vi passade på att äta ikeas klassikertallrik: köttbullar (med extra sås), väldigt värt med lunch för 24 kr! Efter detta följde en flertimmars shopping. Efter Ikea passade vi på att stanna på till vid Rusta, vilket ledde till några extra inköp. Nu är jag äntligen hemma och heeelt slut i både huvudet och i kroppen. Sitter i matkoma efter en god tacomiddag!






Mums med oliver och stekta champinjoner i!

Kommentarer
Postat av: Filip

Det är sånt här som får en att längta hem!

2010-11-25 @ 07:28:41
Postat av: Ylva

Vi får ta en tur när du kommer hem!

2010-11-25 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0