Det ända bra med vintern är min super-fluff-jacka!

Jag har tyckt att det varit för tidigt att packa upp vinterjackan, men är glad att jag förra veckan hängde upp den på uppfluffning efter att ha förvarats i sin lilla påse under sommaren. Kyla, mörker, blåst och snö är inte direkt några favoriter hos mig.. speciellt inte i kombination med SL.. det var krig på tunnelbanan när jag runt 17.30 tiden skulle ta mig från stan efter att ha varit på eftermiddagsbio och sett Lyckan, Kärleken och Meningen med livet, till mamma och pappa för att äta middag. Tur att jag hade min stora jacka som iaf gav mig lite andrum på tunnelbanan! Under de tio minuterna det tar att gå från tunnelbanan blev jag helt dränkt med snö och på mascaran (eller det som var kvar av den) såg det ut som jag hade gråtit hysteriskt när jag kom in! Jag fick iaf en god middag som bestod av kycklinggryta och såklart favvopepparkakorna!



Godaste pepparkakorna (handgjorda!!)! En nackdel är att man måste ringa och beställa dem, men en fördel är att man alltid får dem nybakade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0