Tråkiga veckohalvan avklarad!

Jaha då sitter man här igen nergrävd i massa plugg! Nästan så jag längtar tills klockan blir 17 då jag börjar jobba.. det bästa med att jobba (förutom att man får pengar) är att man slipper ha dåligt samvete för att man inte pluggar.. Nu har jag iallafall kommit så långt att jag bara ska renskriva min virrvarriga text, men det tror jag får vänta tills efter lunch :P Den senaste kvarten har jag suttit och stirrat på egypten-biljetterna som ligger på bordet.. man kanske skulle ta och börja packa? Åh vad roligt det skulle vara och dra fram alla sommarkläder! Hmm undrar när mina klänningar som jag beställde igår kommer.. Jag har sagt det förut, men säger det igen.. internetshopping är livsfarligt för mig! Men klänningarna var iaf fina.. jag behöver ju faktiskt dem så jag har något att ha på mig på resan.. Efter idag är iaf den tråkiga halvan av veckan avklarad. imorgon blir det traditionsenligt torsdags-Vappning (middag på Vapiano) och på fredag kommer det bli fredags-mys-deluxe! Visserligen jobbar jag hela helgen, men med ny energi och förhoppningsvis blir det lite kräftstjärtsröra någon av dagarna *hint, hint* <3

Kommentarer
Postat av: B

Klart vi ska fixa kräftstjärtsröra nån dag! längtar sjukt mycket efter att resa iväg med dig sötnos! puss puss

2010-12-15 @ 15:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0