Lucia - M & P:s brölloppsdag

Nu ska jag strax iväg till skolan och sen är jag hembjuden till mamma & pappa för att fira deras 35:e brölloppsdag!
Självklart började kvällen med en champagneskål!

Till det serverades det snittar (mamma är nog den ända jag vet som fortfarande gör snittar)

Mamma fick som sig bör en finfin bukett!

Sen blev det varmrätt, Jag fick en specialvariant: Älgentrecôte eftersom jag inte tycker så mycket om vildsvin.. Men deras vildsvinsstek såg också god ut!

Sen blev det efterrätt =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 14:16:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Ylva

Ja det är mysigt, men det var mysigare när man gick i skolan och fick se ett riktigt luciatåg.. Det har det varit dåligt med de sista åren! Jo jag blev framröstad till Lucia på fritids =)

2010-12-13 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0