Pessfrukost med La Redoute

När klockan 08.50 och jag har redan varit uppe en timme.. inget som brukar hända när jag inte har skola eller jobb. Ska strax ge mig av till Grev Turegatan och möta upp J.R för att få i mig en dos Frankrike. La Redoute har nåt presstjolahej där de visar vårens kläder och bjuder på fransk frukost.. Får väl erkänna att jag gick upp för frukosten. Kläderna var väldigt färgglada och ett tag glömde jag nästan att det är vinter.. Jag vill ha sommar! Lite extra lycka var att man fick en lite goodie-bag på vägen ut där det bland annat fanns ett härligt rosa läppglans, jag som behövde ett läppglans =) 

Frulle och efterrätt bestående av macarones och lemonade av granatäpple

Hallonmacarone, mums!


Favoritplagget bland alla kläder.. tyvärr var jag nog lite för kort för att kunna bära upp den..

Nu är det bara att svida om inför gratis (Sture-)middag & dryck på Sturecompagniet!


Kommentarer
Postat av: B

Jag ville bara säga att du e helt sjukt jäkla snygg på bilden du sitter ner på! puss älskling

2010-12-09 @ 18:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0