Film & julgodis (fail på det sista)

Känns som jag fortfarande ligger efter i sömn fast att jag sovit 12 timmar i natt.. Ligga i soffan insvept i tre filtar känns helt rätt idag, men ska försöka fortsätta med mitt julgodis snart.. del 4 kommer att vara (vit-)chokladdoppad chokladtryffel på mjölkchoklad. . och ev. om jag hinner mörk chokladtryffel rullad i kakao..

Total fail på idag! Kunde inte förmå mig att göra någonting fram till kl 17.. Men då blev det iaf en tur till Jacobsberg för att äta thaimat med T, A & A. På vägen hem gick jag förbi jobbet och lyckades få med mig glöggsällskap i form av H & F, mycket trevligt! Dock blev det inga lappskojsingredienser som egentligen var ärendet.. Nu är lappskojscravingsen ännu värre :( Jag vill ha lappskojs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0