Äntligen är den här måndagen över

Förutom att måndagar är första dagen på veckan så är det också ända dagen jag har föreläsningar.. från morgon till e.m. Jag är så extremt schleten nu, sitter helt utslagen i soffan och orkar bara inte gå och fixa middag.. Det får helt enkelt bli rester från igår som det bara är att värma i micron.. Inte för att det var svårlagat ens igår.. Fiskpanetter och potatismos.. och ärtor såklart! =) Snart får det bli lite ordentlig matlagning igen, känner att jag blivit alltför lat nu när jag inte behöver göra matlåda varje dag. Snart blir det iaf bloggning om julgodis.. så fort jag har tid och energi bara.. Jag har redan handlat alla ingredienser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0